sobota, 2 lutego 2019

Witajcie w Noym Roku!

Czas to jednak szybki przeciwnik,możesz próbować go przechytrzyć ,ale i tak  w ostatecznej rozgrywce on jest górą.
Zbieram się od dłuższego czasu do napisania posta,ale  ten czas ciągle mnie pokonuje ,no i ,oczywiście  ,problem ,co tu napisać,bo tyle się wydarzyło.
Postanowiłam wejść w dzień dzisiejszy.
Wieczór,odwilż,masy śniegu zaczynają topnieć,oj będzie się działo,jeżeli plusowa temperatura nie zastopuje... 
Gdy patrzę na niektóre zdjęcia  z różnych zakątków Polski,to trochę zazdroszczę.
Bo tam, chwila ,moment i  zazieleni się dookoła.
A u nas?
 Hoho ,poczekamy sobie.
Zanim te zwały śniegu znikną ...to sobie naprawdę jeszcze  poczekamy.
Cóż ,niektórzy ,a jest ich bardzo dużo ,czekają na ten śnieg u nas i jadą z bardzo daleka ,żeby trochę poszusować i nacieszyć oczy tą zimą,która kiedyś królowała na całym terenie naszego kraju.
A teraz gdzieś się chowa po zakamarkach... 
Ja nie jeżdżę na nartach,więc siedzę w domu i ,niestety ,tyję.
Nie dosyć,że Haschimoto ,to jeszcze brak ruchu.
Czekam na tą wiosnę,żeby trochę się rozruszać.
Narazie pocieszam się jej namiastkami.


Córcia wczoraj wyjechała do Anglii 
Była prawie miesiąc w domu,przyjechała do nas z bardzo złym samopoczuciem,rano nie mogła wstać,bóle głowy ,aż do wymiotów.
Badania ,badania i okazało się, że to nadczynność tarczycy.
Ale objawy naprawdę bardzo niefajne.
Leki pomogły na szczęście i kolejne badania już lepsze.
Pojechała już w dużo lepszym stanie.Poszło trochę pieniędzy ,bo wszystko prywatnie,ale diagnoza została szybko postawiona .
Był też  drugi syn z żoną ,ale oni pojechali dużo wcześniej i tak jakoś bardzo pusto się zrobiło.Najmłodszy syn też w Norwegii  . Pracuje już miesiąc ,wraca dopiero za tydzień, to będzie trochę tłoczniej.
Bardzo Wam dziękuję za miłe wpisy pod ostatnim postem.
Nie powiem,że mnie nie zdopingowały do pisania ...

14 komentarzy:

  1. Ja też śniegu, lodu i i miejscami wody mam po dziurki w nosie. Już bym poszła do ogródka siać, sadzić, a tu wciąż zima. Na razie zamiast warzyw na zagonkach to hoduję kiełki w kiełkowniku.Uśmiechów tysiące i serdeczne pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jesteś w kryzysie finansowym, szukasz pieniędzy, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą lub zapłacić rachunki ?, PayLATER Loan otrzymuje wszystkie rodzaje pożyczek przy niskim oprocentowaniu 2% Złóż wniosek teraz przez e-mail na adres: ( paylaterloan@zoho.com ) LUB WhatsApp ( +19292227518 )

      Usuń
  2. Dużo wiadomości o tej chorobie znajdziesz w niedawno wydanej książce; Dr Aviva Romm "Plan ratunkowy dla tarczycy i nadnerczy" Warto kupić i zastosować (w miarę swoich możliwości) kilka zawartych tam pomysłów. Główne zalecenia to dieta bez glutenu, cukru, nabiału przez miesiąc, a potem powrót do tych produktów i eliminacja tego, po czym się źle czujemy. Ja po wykluczeniu glutenu i kawy przestałam puchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że po przerwie wróciłaś! Zima w tym roku bardzo dziwna. W dzień temperatura dodatnia, w nocy ujemna.Ale wczoraj zrobiło się zdecydowanie na plus i pies mi błoto wnosi z podwórka.
    Co do chorób to mam inne schorzenie.Jakoś musimy sobie z choróbskami dawać radę, bo jakie mamy wyjście?! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś i to cieszy:):):) A u nas ciągle szaro, buro i ponuro. Właśnie dziś zaczął padać śnieg. Chciałabym, by choć trochę poleżał i zaświeciło słoneczko. Znam te samopoczucia, które nękają chorych na tarczycę. Sama to przechodzę, ale nie daję się. Mimo, że pogoda taka jaka jest staram się ćwiczyć w domu i jeździć na rowerku stacjonarnym, bo kilogramy przybywają natychmiast. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, źe wróciłaś.Niestety też sie zmagam z chorobą tarczycy. Z nadczynności, po leczeniu jodem promieniotworczym zrobiła się niedoczynność i przy tym wzrost masy ciała, ponad dziesięç kg,ktorych nie mogę zrzucić.
    U mnie niestety brakuje śniegu tej zimy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu bardzo się cieszę, że w końcu do nas wróciłaś. Z informacji telewizyjnych wiem, że u Ciebie nie brakuje śniegu, a w większości przecież masz wszędzie pod górkę. Znam osobę z problemami tarczycowymi, bardzo źle się czuje i oczywiście jest pod lekarką kontrolą. Twojej córeczce życzę dużo zdrowia a Tobie Basiu częstszych postów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ miło znowu Cię czytać :) Za oknem zima, a w domu kwitnąco! Szkoda, że dzieci w rozjazdach ale dobrze, że przyjeżdżają, odwiedzają i kontakt trzymają :) Zdrówka dla córki i dla całej Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardo dobrze, że wróciłaś Basiu.
    Nie znikaj już więcej - proszę.
    A jeśli chodzi o dzieci - to zawsze się o nie martwimy - prawda? Taki już los matek...
    Pozdrawiam i zyczę zdrowia Tobie i wszystkim Twoim najbliższym.
    Podaję na wszelki wypadek:

    https://stokrotkastories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś. :)
    Życzę Tobie i Twoim bliskim przede wszystkim zdrowia.
    Stokrotka ma rację :)

    Ja rozpoczęłam Nowy Rok od operacji. Dzisiaj minęły 4 tygodnie. Powoli się zbieram.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazywam się Lilian N. To bardzo radosny dzień w moim życiu z powodu pomocy, jaką dr.saguru mi udzielił, pomagając mi odzyskać mojego byłego męża za pomocą magii i zaklęcia miłosnego. Byłem żonaty przez 6 lat i to było tak straszne, ponieważ mój mąż naprawdę mnie zdradzał i szukał rozwodu, ale kiedy natknąłem się na e-mail Dr.saguru w Internecie, w jaki sposób pomógł tak wielu ludziom odzyskać swój ex i pomóc naprawić związek. i spraw, aby ludzie byli szczęśliwi w ich związku. Wyjaśniłem mu swoją sytuację, a potem szukam jego pomocy, ale ku mojemu największemu zaskoczeniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie, a teraz świętuję, ponieważ mój mąż zmienił się całkowicie na dobre. Zawsze chce być przy mnie i nie może nic zrobić bez mojego prezentu. Naprawdę cieszę się z mojego małżeństwa, co za wspaniałe święto. Będę nadal zeznawać w Internecie, ponieważ Dr.saguru jest naprawdę prawdziwym rzucającym zaklęcie. POTRZEBUJESZ POMOCY, ALE SKONTAKTUJ SIĘ Z LEKARZEM SAGURU TERAZ PRZEZ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com lub WhatsApp +2349037545183 On jest jedyną odpowiedzią na twój problem i sprawia, że ​​czujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 LOVE SPELL
    2 WYGRAJ EX BACK
    3 OWOCE KOBIETY
    4 PROMOCJA SPELL
    5 SPELL OCHRONA
    6 SPELL BUSINESS
    7 DOBRA SPELL
    8 SPELL LOTTERY i SPELL CASE SPELL.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jesteś w kryzysie finansowym, szukasz pieniędzy, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą lub zapłacić rachunki ?, PayLATER Loan otrzymuje wszystkie rodzaje pożyczek przy niskim oprocentowaniu 2% Złóż wniosek teraz przez e-mail na adres: ( paylaterloan@zoho.com ) LUB WhatsApp ( +19292227518 )

    OdpowiedzUsuń
  12. O MÓJ BOŻE!!! Jestem taka dumna i… O mój Boże!!! Jestem tak dumna i szczęśliwa, że mogę tu dzielić się twoją pracą dr. Osunbor Po prostu nie mogę w to uwierzyć, teraz mój były mąż naprawdę wrócił do mnie na kolanach, prezentując rubinową różę, aby błagać mnie, bym go wzięła z powrotem, a on żałował i żałował, że mnie opuścił i sprawił mi ból po rozwodzie, który miało miejsce w zeszłym roku. I cały ten cud wydarzył się w ciągu 48 godzin od skontaktowania się z Wielką Miłością Psychic dr Osunborem. Jestem dziś najszczęśliwszą kobietą na całym świecie. Doktorze Osunbor, naprawdę to zrobiłeś..Tak..To cud i wieczna przyjemność i radość dla mnie i mojej rodziny dzisiaj..Teraz jestem taka szczęśliwa i nie wiem jak bardzo mam wyrazić wdzięczność i uznanie dla Pana. Obiecałem ludziom o tobie. To ja to robię. I do całego świata, skontaktuj się z nim, jeśli potrzebujesz pilnej pomocy teraz, ponieważ jest gwarantowane, że on ci pomoże. skontaktuj się z nim za pośrednictwem poczty dr.osunbor23@gmail.com lub SMS-a, zadzwoń lub bezpośrednio na Whatsapp +393663677754

    OdpowiedzUsuń

Jestem

Jestem,jestem,tylko tak jakoś daleko od świata blogowego. Czas mija ,bo człowiek chce się nacieszyć tymi chwilami wiosny,kiedy to nie pada ...