wtorek, 25 kwietnia 2017

Skonczone


Oprawione,zafoliowane ,poszło do nowego właściciela.



12 komentarzy:

  1. Basiu!
    Wspaniała praca. Prawdziwe arcydzieło.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Basiu.
    :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obrazek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:) gratuluję talentu i cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pamiątka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, naprawdę piękna.
    Nawiązując do pierwszego zdjęcia na głównej stronie to miałam w dzieciństwie lalkę z tej serii, moja miała czarne włosy, długie, które można było wiązać w warkocz. Miała na imię Basia i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka będzie::)To bardzo pracochłonna praca musi być?Pozdrawiam -danka

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna pamiątka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pamiątka.Podziwiam Twoją cierpliwość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pamiątka.Podziwiam Twoją cierpliwość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka.Podziwiam Twoją cierpliwość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem

Jestem,jestem,tylko tak jakoś daleko od świata blogowego. Czas mija ,bo człowiek chce się nacieszyć tymi chwilami wiosny,kiedy to nie pada ...