wtorek, 21 maja 2019

Jestem

Jestem,jestem,tylko tak jakoś daleko od świata blogowego.
Czas mija ,bo człowiek chce się nacieszyć tymi chwilami wiosny,kiedy to nie pada deszcz,a gdy pada to igła w dłoń i powstaje ciąg dalszy portretu wnusi,który ma dosyć pokażne rozmiary.
A ponieważ ja jestem z tych osób,które chcą na już ,więc nie mogę się doczekać końca.
Cieszę się ,bo moi synkowie mają pracę,mój naukowiec kończy jeden projekt i  udało mu się dostać na następny,pokonując 18 osób ze środowiska naukowego/
Mój najstarszy wstawia okna do domu,który miał być nasz ,ale mój mąż przez -prawie 30 lat nie mógł go skończyć(może i dobrze),wnusia najmłodsza rozwija się pięknie ,jak dotychczas. 
Najmłodszy,który ,,cierpi,,na wstręt do nauki,ma też super pracę w Norwegi  i widać ,że ma smykałkę,wiec go chcą i nawet już dostał taki mały awans-gdyby chciał się uczyć,to pewnie by doszedł wysoko,no ale skończył na zawodówce i powiedział dość.
No cóż.
Moja córcia ma nadzieję na  przeniesienie do innej pracy,ale to czas  pokaże.

Narazie zdrowie jako tako,a przynajmniej nic nie wiemy ,że coś żle.

W międzyczasie oczywiście małe smutki i smuteczki ,żeby nie było ,że tak wspaniale i bezproblemowo,ale lepiej pisać o radości ,jak jest  niż o smutkach,które przecież towarzyszą nam zawsze i wszędzie.

Jestem taka podekscytowana,bo moje dzieci zrobiły mi wspaniałą niespodziankę z okazji Dnia Matki -moja córcia i T zorganizowali mi  3 dniową wycieczkę  do Krakowa mojego ulubionego.
Wynajęli jakiś apartament,jeszcze nie wiem gdzie i 3 dni spędzamy robiąc to,na co mamy ochotę,zwiedzając ,co chcemy.
Oczywiście ,córcia przylatuje na ten czas z Anglii ,dzisiaj idzie na nockę do pracy i jutro od razu ma lot.
Nie wiem,jak da radę,ale mówi że da,.
Syn też miał przyjechać,żeby było tak rodzinnie ,ale okazało się, że bilety z krańców Norwegii do Krakowa są tak drogie,że zrezygnowali.Ale będę z córcią,bo sama ,mimo wszystko ,bym sobie nie poradziła, za bardzo.
Mój Kraków sprzed 30 lat jednak się zmienił.

A najmłodszy zrobił mi taki prezent


 Chciałam wkleić filmik ,jak lata po pokoju i sprząta,ale się nie udało.
A w ogródku coś mi podżarło koronę cesarską i w tym roku nie będzie cieszyła oczu.

Zaczęłam przetwory -teraz na tapecie pokrzywa ,więc sok  z pokrzywy z miodem.  Miało być też piwo z mniszka,ale nie dostałam drożdży winnych ,więc został napój.Pyszny.





Naklejki na słoiczkach takie byle jakie,ale  do domowego użytku mogą być.
A na polu znowu leje...

31 komentarzy:

  1. To faktycznie intensywnie u Ciebie. Cieszę się, że dzieciom się układa, że takie fajne niespodzianki Ci uszykowali i że Tobie ciekawych zajęć nie brakuje :) Oby tak dalej i jak najmniej smutków! Udanej wyprawy do Krakowa i liczę na jakąś relację po powrocie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie tyle się dzieje :)
    Fantastyczny prezent. Też już tęsknię za Krakowem.
    Oby smutków było jak najmniej.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo Baju, jak to w życiu radości przeplatają się ze smutkami ale warto skupiać się na tych pierwszych, wtedy i problemy stają się łatwiejsze do pokonania.
    Prezenty super! Trzymam kciuki by przestało lać i pogoda w Krakowie Wam dopisała. Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokrzywa z miodem, możesz napisać swój przepis? Cieszę się, że mimo wszystko jest przewaga tego dobrego i radosnego i niech tak dalej będzie, życzę zdrowia i pomyślności Tobie i całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szacunek za tę pokrzywę, chyba mało kto jeszcze ją wykorzystuje w kuchni. Osobiście, wytrzebiłam bez litości:)
    Cieszę się, że Twoim dzieciom dobrze się układa, dla matek to wielka ulga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jest dobrze :)
    a taki sprzątający cudak mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie przepis na ppkrzywę z miodem, ja przeważnie ją suszę, ale w tym roku jej lustki są bardzo podziurawione przez robaki. Wspaniałe prezenty otrzymałaś na dzień matki. Cieszę się,że Twoim dzieciom się układa .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no skoro dostal prace w norwegi to moze tam sie koszkoli, czasami tak bywa ze we wlasnym kraju sie nie chce a za granica trzeba, tak wiec nie trac nadzieji :) a hoste chyba ci slimaki zjadaja, to ich przysmak

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tu pracowicie, i jak udał się wyjazd? uśmiechy zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znów leje tylko jesiennie... dasz znać co u Was. Rumba, zmywarka i suszarka- moje najlepsze przyjaciółki. pomagają z całego serca, Cudowne są. :D i czas te dolne komentarze wywalić do spamu. Blog też do przyjaciół zaliczam,

      Usuń
  10. Piękny miałaś Dzień Matki :)
    Ja pokrzywę jedynie suszę na herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak radość w rodzinie.Fajnie że dzieciaczki sobie radzą::))Cos mi sie zdaje ,że synek zostanie w Norwegii,załapał już dobrą pracę,jak przemyśli to niech stara sie o mieszkanie,tu bezstresowo z finansami...A do mamusi zawsze może wpadać ☺☺W Polsce nie zarobi tego co w Norwegii.I niech sie trzyma ,emerytura będzie korzystna☺Tak tu jest ,że w Szwecji i Norwegii potrzebują budowlańców .Nie trzeba wykształcenia,ważny fach.A jak ma smykałkę to będzie zadowolony.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry, Nazywam się Shelly Jestem obywatelem Holandii Chcę zaświadczyć o dobrym pożyczkodawcy, który pokazał mi światło po tym, jak został oszukany przez 4 różnych międzynarodowych pożyczkodawców internetowych, wszyscy obiecują mi pożyczkę po tym, jak zapłacę mi wiele opłat, które nic nie dają i nie były wynikiem dodatnim. straciłem moje ciężko zarobione pieniądze i było to łącznie 30 000 EURO. Pewnego dnia, kiedy przeglądałem internet, wyglądałem na sfrustrowanego, gdy natknąłem się na zeznania mężczyzny, który również został oszukany i ostatecznie połączony z legalną firmą pożyczkową o nazwie CREDIT ACCEPTANCE CORPORATION (creditacceptance13@gmail.com), gdzie w końcu otrzymał pożyczkę, więc Postanowiłem skontaktować się z tą samą firmą pożyczkową, a następnie opowiedziałem im moją historię o tym, jak zostałem oszukany przez 4 różnych pożyczkodawców, którzy nie zrobili nic więcej, by sprawić mi więcej bólu. Wyjaśniam firmie pocztą i wszystko, co mi powiedzieli, to nie płakać, bo dostanę pożyczkę od ich firmy, a także dokonałem właściwego wyboru, aby się z nimi skontaktować. wypełniłem formularz wniosku o pożyczkę i przystąpiłem do wszystkiego, czego ode mnie zażądano, i otrzymałem pożyczkę w wysokości 1.500.000,00 euro od tej wspaniałej firmy (CREDIT ACCEPTANCE CORPORATION) zarządzanej przez Bretta Roberta i tutaj jestem dzisiaj zadowolony z mojej rodziny, ponieważ pan Brett Robert CREDIT ACCEPTANCE CORPORATION udzielił mi pożyczki, więc złożyłem przysięgę, że będę nadal zeznawać w Internecie na temat tego, w jaki sposób otrzymałem pożyczkę Czy potrzebujesz pilnie pożyczki? Uprzejmie i szybko skontaktuj się z panem Brettem Robertem AKCEPTACJA KREDYTOWA za pożyczkę za pośrednictwem poczty elektronicznej: (creditacceptance13@gmail.com) Wierzę, że inni ludzie również dają świadectwo na temat tego samego uczciwego pożyczkodawcy

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? Szukasz POŻYCZKI?
    Oferujemy pożyczki osobiste, pożyczki biznesowe, pożyczki studenckie, pożyczki samochodowe i pożyczki
    Aby spłacić rachunki od 10 000 $ do 20 000 000 $, dolar / euro, według 3%
    oprocentowanie. Pożyczki muszą być zgodne z prawem i zgodnymi z prawem celami. Jeśli potrzebujesz
    pomoc finansowa / pożyczki skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem:
    Mrfrankpoterloanoffer@Gmail.com
    Pozdrowienia,
    Pan Pater L. Roland.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zły kredyt, dobrze !! 100% akceptacja natychmiastowych pożyczek, uzyskaj wycenę w ciągu 24 godzin
    Uzyskaj pożyczkę osobistą od 10 000 £ do 90 000 000 USD, 3,0%
    oprocentowanie Nasze pożyczki są dobrze ubezpieczone, a nasze maksymalne bezpieczeństwo
    priorytetem, czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej?
    Szukasz środków na spłatę pożyczek i długów?
    Szukasz finansowania na rozpoczęcie własnej działalności?
    Czy potrzebujesz pożyczek prywatnych lub firmowych na różne cele?
    Czy szukasz pożyczek na duże projekty?
    Szukasz funduszy na różne inne procesy?
    Uwaga: Oferujemy następujące pożyczki dla osób fizycznych
    * Kredyty komercyjne.
    * Pożyczki osobiste.
    * Pożyczki biznesowe.
    * Pożyczki inwestycyjne.
    * Pożyczki na rozwój.
    * Pożyczki na zakup.
    * Kredyty budowlane.
    * Pożyczki dla firm i wielu innych:
    i wiele więcej przy oprocentowaniu 3%;
    e-mail: jak złożyć podanie?
    Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz pożyczyć i nie wiesz, gdzie uzyskać prawdziwą pożyczkę?
    Chcesz założyć firmę, ale nie masz kapitału?
    Czy musisz ubiegać się o pożyczkę z jakiegokolwiek powodu?

    Twoja nadzieja jest wreszcie dostępna, ponieważ zapewniamy szybkie i niezawodne pożyczki, nasze
    usługa jest w 100% oryginalna i gwarantuje, kiedy otrzymasz pożyczkę
    składając podanie, prosimy o kontakt mailowy i zatwierdzenie dzisiaj na:
    fredickmoore660@gmail.com

    Pozdrowienia,
    Moore
    fredickmoore660@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcesz pożyczyć i nie wiesz, gdzie uzyskać prawdziwą pożyczkę?
    Chcesz założyć firmę, ale nie masz kapitału?
    Czy musisz ubiegać się o pożyczkę z jakiegokolwiek powodu?

    Twoja nadzieja jest wreszcie dostępna, ponieważ zapewniamy szybkie i niezawodne pożyczki, nasze
    usługa jest w 100% oryginalna i gwarantuje, kiedy otrzymasz pożyczkę
    składając podanie, prosimy o kontakt mailowy i zatwierdzenie dzisiaj na:
    fredickmoore660@gmail.com

    Pozdrowienia,
    Moore
    fredickmoore660@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Ślę moc uścisków i serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Basiu!
    I znowu jeden rok się kończy a nowy zaczyna.
    Życzę, aby przyniósł Ci tylko zdrowie, radość, szczęście oraz same dobre rzeczy!
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oprócz czystych podłóg w mieszkaniu warto zainwestować również w czyste powietrze.
    oczyszczacze airfree

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie dzieci to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, jestem z nazwy Mazur. Chciałbym tylko bardzo podziękować pani Jorge Grace za pomoc, jakiej udzieliła mi, kiedy mnie nie było. Ostatnio w zeszłym miesiącu spotkałem grupę złodziei, którzy udawali, że są pożyczkodawcami. uwierz i wysłali mi tak wiele fałszywych dowodów, nigdy nie wiedziałem, że po tym, jak ciężko zarobiłem pieniądze, straciłem z nimi łączną kwotę 4500 euro, a potem już nie kontaktowali się ze mną, straciłem nadzieję i pomyślałem, że czas końca przyjdź po mnie, ponieważ nie byłem w stanie zapłacić za rachunki w szpitalu, aż do dnia, gdy zobaczyłem komentarz online od mojej starej przyjaciółki na temat tej wiarygodnej firmy, w której ona również była w stanie uzyskać pożyczkę, której musiałem spróbować ponownie zaufać po moich wcześniejszych doświadczeniach skontaktowałem się z tą wspaniałą firmą z prośbą o pomoc, a także powiedziałem wszystkim, że przeszedłem przez panią Jorge Grace, pożyczkodawca pożyczki firmowej poprosił mnie, abym nie martwił się, że wszystko będzie dobrze ze mną, że będzie mogła mi pomóc z wymaganymi kwota pożyczki i rzeczywiście zrobiła tak, jak obiecała, H Ee, dzisiaj jestem, zapłaciłem wszystkie rachunki, a teraz prowadzę mały osobisty biznes, więc nie byłem w stanie zatrzymać tego dla siebie samego. Muszę poinformować o tym wszystkich, ponieważ powinna tu być także duża liczba ofiar, które zostały zgrane wyłączony, ale wszystko, co mogę ci powiedzieć, nigdy nie jest stracone, mam nadzieję, że uprzejmie skontaktuj się z legalną globalną firmą pożyczkową, a oni ci pomogą, ponieważ pomogli mi również, oto adres firmy {jorgegraceloanfirm@gmail.com} powiedz im, że poleciłem, abyś był błogosławiony i bądźcie bezpieczni, mój ludu.

    Johan Mazur

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. podekscytowany, że mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z pożyczki świątecznej w wysokości 9 000 EUR, którą otrzymałem od Ciebie, Della Taylor Helping Hand. nie wiem kto szuka pożyczki na jakikolwiek cel, polecam wysłać maila; : Dellastaylors@yahoo.com, WhatsApp pod numerem +1 (209) 251-1529 złóż wniosek o pożyczkę już dziś

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Basiu!
    Najwyższa pora aby wrócić do blogowania.
    Jesteśmy stęsknieni.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że blog ucichł.. Czekamy Basiu na zwiększone tempo prac. U mnie ostatnio zainstalowano klimatyzację i też zastanawiam się czy nie opisać różnych perypetii jakie miałam z Panami, którzy przychodzili do mnie zrobic wycenę.. na szczescie udało mi się znaleźć solidną firme.

    Tylko, kto by chciał czytać o montażu klimatyzacji u mnie 😅

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Basiu!
    Życzę Tobie i twojej Rodzinie spokojnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech otuli Cię atmosfera dobra i miłości !!! Wszystkiego, co najlepsze !!!

    Mam nadzieję, ze wrócisz do blogowania.
    Przesyłam uściski i serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, próbowałeś ją uzyskać w przeszłości, ale pożyczka została odrzucona, możesz skontaktować się z panią Della Taylor pod adresem Dellastaylors@yahoo.com, aby złożyć wniosek o pożyczkę zabezpieczoną już dziś

    OdpowiedzUsuń

Jestem

Jestem,jestem,tylko tak jakoś daleko od świata blogowego. Czas mija ,bo człowiek chce się nacieszyć tymi chwilami wiosny,kiedy to nie pada ...