poniedziałek, 11 marca 2019

Kurczę!!


Poszłam dzisiaj do Orange ,żeby skasować nawigację,którą mi zainstalowali w telefonie ,a nie jest mi potrzebna, i jeszcze popytać  o to,za co dokładnie płacę i okazało się,że nie mam dowodu osobistego...
No i nie ma...
Przetrząsnęłam wszystkie miejsca,w których mógłby być, raczej staram się go zawsze chować do kosmetyczki,ale nie ma.
Kurcze,nie ma.
Aż mi się ciśnienie podniosło na samą myśl,że trzeba od nowa się starać o wydanie nowego.
Nawet św Antoni mnie nie słyszy,chociaż zawsze mi pomagał do tej pory...

16 komentarzy:

  1. znajdzie się (przy okazji) jak będziesz szukać czegoś innego ;)
    oby jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Агбазара-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Rozumiem Twój niepokój, dowód to jednak dowód. Ciekawe gdzie jest?!Oby się szybko znalazł! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Może warto posprawdzać kieszenie i torebki... Czasem coś się załatwia i odruchowo wkłada dowód do kieszeni.Trzymam kciuki, żeby się zguba znalazła. Wiem, jakie to stresujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, czy zguba się znalazła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się znalazł. Jeśli nie jak najszybciej to zgłoś.
    No niestety św. Antoni czasem zawodzi...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyśl ,kiedy ostatnio go miałaś w dłoni i gdzie>czasami w pospiechu szukamy ,a leży całkiem w innym miejscu.Pozdrawiam i życzę by odnalazła się zguba☺

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja trzymam kciuki za znalezienie.. Wyrabianie nowych dokumentów (każdych) to zawsze duży zachód. Daj znać..

    OdpowiedzUsuń
  8. czasani tak jest ze diabel ogonem nakryje i rob co chcesz, po prostu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietam,jak kiedys mialam wrazenie,ze zgubilam dowód. Okazalo sie,ze w pośpiechu schowalam go w nietypowe miejsce.
    Zastanow sie gdzie ostatni raz go widzialas. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla pewności warto zadzwonić do banku i poprosić o zastrzeżenie,. Jak się znajdzie to można tak samo odwołać zastrzeżenie. Jeśli się zgubił poza domem, to nie wiadomo, kto go ma i co z nim zrobi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czekałabym tylko od razu zgłosiłabym zaginięcie dowodu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazywam się Lilian N. To bardzo radosny dzień w moim życiu z powodu pomocy, jaką dr.saguru mi udzielił, pomagając mi odzyskać mojego byłego męża za pomocą magii i zaklęcia miłosnego. Byłem żonaty przez 6 lat i to było tak straszne, ponieważ mój mąż naprawdę mnie zdradzał i szukał rozwodu, ale kiedy natknąłem się na e-mail Dr.saguru w Internecie, w jaki sposób pomógł tak wielu ludziom odzyskać swój ex i pomóc naprawić związek. i spraw, aby ludzie byli szczęśliwi w ich związku. Wyjaśniłem mu swoją sytuację, a potem szukam jego pomocy, ale ku mojemu największemu zaskoczeniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie, a teraz świętuję, ponieważ mój mąż zmienił się całkowicie na dobre. Zawsze chce być przy mnie i nie może nic zrobić bez mojego prezentu. Naprawdę cieszę się z mojego małżeństwa, co za wspaniałe święto. Będę nadal zeznawać w Internecie, ponieważ Dr.saguru jest naprawdę prawdziwym rzucającym zaklęcie. POTRZEBUJESZ POMOCY, ALE SKONTAKTUJ SIĘ Z LEKARZEM SAGURU TERAZ PRZEZ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com lub WhatsApp +2349037545183 On jest jedyną odpowiedzią na twój problem i sprawia, że ​​czujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 LOVE SPELL
    2 WYGRAJ EX BACK
    3 OWOCE KOBIETY
    4 PROMOCJA SPELL
    5 SPELL OCHRONA
    6 SPELL BUSINESS
    7 DOBRA SPELL
    8 SPELL LOTTERY i SPELL CASE SPELL.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dr Агбазара-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, nazywam się Mark Steve, moja żona zerwała ze mną w zeszłym tygodniu. Byłem taki smutny, całkowicie się zmieniłem i nie rozmawiałem z nikim, całą noc płakałem, byłem tak przygnębiony i zestresowany. Do wczoraj miałem na myśli historię o doktorze Uzorze, rzucającym zaklęcia w Internecie, którą udostępniła inna kobieta i skontaktowałem się z nim, bardzo kocham i troszczę się o moją żonę i chcę tylko, żebyśmy znowu byli razem jako para i chcę, żebyśmy przetrwali na zawsze wyjaśniłem wszystko doktorowi Uzorowi, a on powiedział, że będę miał żonę z powrotem w ciągu 24 godzin, zrobił to samo z wieloma związkami, tak jak zobaczyłem zeznanie w Internecie, nigdy nie myślałem, że moja żona wróci, kiedy dr Uzor skończy rzucając zaklęcie moja Żona zadzwoniła do mnie przez telefon i powiedziała mi, że chce, żebyśmy wrócili i żyli szczęśliwie razem na zawsze po 24 godzinach. Jestem teraz bardzo szczęśliwy, chcę, aby ludzie mu dziękowali za mnie i jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim na WhatsAp : +27843290018. E-mail: uzorsolutioncenter@gmail.com Dziękuję bardzo dr Uzor, on również może Ci pomóc. Jest prawdziwy i super.

    OdpowiedzUsuń

Jestem

Jestem,jestem,tylko tak jakoś daleko od świata blogowego. Czas mija ,bo człowiek chce się nacieszyć tymi chwilami wiosny,kiedy to nie pada ...